2010/11/11

H&M 2011 sneak peek







I am not big fun of this season's collection of H&M so far, I found couple of nice pieces but never purchased any. (because obviously Zara beats H&M this time)  However, it looks they have nice pieces in next coming spring. Especially, I am excited that they will launch home line. As you can see, there are many cute pieces that you wanna keep it at home.  You can check the rest from www.buytheway.se


--------------------------------


今期のH&Mはわたし的に不作だった。いくつかかわいいものもあったけど、結局何も買ってない。今期のファストファッションブランドでは、明らかにZaraがアタリだったからかな。すでに来年春夏のプレビューが紹介されているのですが、気になったのがホームコレクション。一枚の写真しかないけど、期待できそう。。

0 件のコメント:

コメントを投稿